PROIECT: "Dezvoltarea activității firmei GOODMOB DISTRIBUTION SRL în domeniul producției de mobilier"
BENEFICIAR: GOODMOB DISTRIBUTION S.R.L.
GOODMOB DISTRIBUTION S.R.L. cu sediul în municipiul București, sectorul 1, Drumul Eugen Bronte, nr. 34-41, parter, ap. E.1., camera 1, scara E, CUI 27339212, J40/8288/2010, a derulat începând cu 13.08.2018 proiectul cu titlul: „Dezvoltarea activității firmei GOODMOB DISTRIBUTION SRL în domeniul producției de mobilier”, cod SMIS 111835, co-finanţat prin Fondul European de Dezvoltare Regională, în baza contractului de finanţare nr. 2878 / 13.08.2018 încheiat cu Ministerul Dezvoltării, Lucrărilor Publice și Administrației în calitate de Autoritate de Management pentru Programul Operațional Regional 2014-2020 şi Agenţia de Dezvoltare Regională Sud Muntenia în calitate de Organism Intermediar.
Scopul proiectului presupune diversificarea producției în domeniul fabricării mobilei a condus la creșterea competitivității pe piață, rezultate financiare mai bune și contribuții direct proporționale volumului activității.
Obiectivul general al proiectului a fost îmbunătățirea competitivității economice prin creșterea productivității muncii firmei GOODMOB DISTRIBUTION SRL.
Obiectivele specifice ale proiectului au fost:
- 1. diversificarea activității firmei prin fabricarea unei noi categorii de produse în domeniul fabricării mobilei (cod CAEN rev. 2 3109)
- 2. creșterea numărului mediu de angajați cu 1 loc de muncă dintr-o categorie defavorizată
- 3. inovare de proces și produs în cadrul firmei prin retehnologizarea activității de producție de mobilier, dată de achiziționarea unui număr de 5 echipamente tehnologice performante cu accesorii, 1 software de tip ERP inovativ, participarea la 1 târg internațional, 1 sistem de management al calități ISO 9001 implementat și certificat și 1 certificare de produs obținută
Rezultate realizate: 1 investiție inițială (diversificarea activității firmei) realizată prin: 5 echipamente tehnologice cu accesorii recepționate și puse în funcțiune, 1 software de tip ERP, recepționat și funcțional, participarea la 1 târg internațional, 1 sistem de management al calității ISO 9001 implementat și certificat și 1 certificare de produs obținută.
Data de începere a proiectului: 01.02.2017
Data de finalizare a proiectului: 31.12.2020
Perioada de implementare în luni: 29 luni
Valoarea totală a proiectului a fost de 4.591.521,17 lei, din care asistenţa financiară nerambursabilă a fost de 2.751.910,84 lei, din care 2.339.124,21 lei din FEDR și 412.786,63 lei din Bugetul Național.
Proiectul s-a implementat la punctul de lucru al societății în Regiunea Sud Muntenia, judeţul Dâmbovița, Oraș Răcari, str. Fabrica de Zahăr, nr. 10A, hala 3, prin REGIO - Programul Operațional Regional 2014-2020, Axa prioritară 2 – Îmbunătățirea competitivității întreprinderilor mici și mijlocii, Prioritatea de investiții 2.2 – Sprijinirea creării și extinderea capacităților avansate de producție și dezvoltarea serviciilor.
Investim în viitorul tău! Proiect cofinanțat din Fondul European de Dezvoltare Regională prin Programul Operațional Regional 2014-2020.
Conținutul acestui material nu reprezintă în mod obligatoriu poziția oficială a Uniunii Europene sau a Guvernului României.
Pentru informatii detaliate despre celelalte programe cofinantate de Uniunea Europeana, va invitam sa vizitati www.fonduri-ue.ro.